Bebisen i magen..

slår på mina revben så att jag håller på att bli tokig... denna är långt mycket vildare än vad Milton var i magen.. lite oroväckande faktiskt då jag nästan ser Milton som lite överaktiv, jaja det kommer ordna sig *blundar och upprepar tyst för mig själv*

Tänker att jag ska gå in på mitt favorit forum och kolla graviditetsuträknaren där, har denna gång helt och hållet gett upp hoppet om att själv försöka hålla reda på vilken vecka jag är i... Är iofs mer eller mindre förlossningsrädd sen förra gången så det är bra att jag inte funderar så mycket på det säger min barnmorska.. läser:

Du är på dag 204 av 280. (72,9%).
Du är i vecka 30.
Du har gått 29 fulla veckor och 0 fulla dagar (v29+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 28 jan 2009
Du har 76 dagar kvar till förlossning.

76 Dagar!? Men vad i...! Bara 76 dagar! Jag är ju för helvete nyförlöst! *sliter mig i håret och biter på naglarna* Nänänä det blir inget med det *går nu in i förnekelsefasen* Haha 76 dagar... e den jävla datorn helt pantad eller *fnyser och skakar på huvudet*..........





.......hah! 76... pfft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0